Helaas merken wij dat onze cliënten niet altijd tijdig of soms helemaal niet afmelden voor een reeds gemaakte afspraak. Op zeer korte termijn kunnen wij onze agenda’s niet opnieuw inplannen, zodat er gaten in de agenda’s van onze behandelaren ontstaan. Zonde, want in deze tijd hadden wij ook een andere cliënt kunnen helpen die op de wachtlijst staat. Daarnaast delen we de verantwoordelijkheid voor de behandeling samen en daar hoort ook een tijdige afmelding bij (binnen 24 tot aan de afspraak geldt niet als tijdig afmelden).

Wij hanteren daarom vanaf 1 september 2022 een nieuw beleid als u te laat of geheel niet afmeldt. Dit kunt u ook op onze website nalezen in onze algemene voorwaarden.

Als u verhindert bent voor een afspraak, dient u deze minimaal 24 uur van te voren af te zeggen, anders zijn wij genoodzaakt u €85 per keer in rekening te brengen. Dit geldt zowel voor het niet – of niet tijdig – afmelden van een afspraak.

Dit wordt niet vergoed door de zorgverzekeraar.